گوشواره های گیلاس

گوشواره های گیلاس

پدر و مادرم نطفه ام را در بامداد یک روز پاییزی،زیر درخت گیلاس نوپایی بستند و نه ماه بعد،از آن نطفه دختری زاده شد با چشم هایی به طعم گیلاس،به رنگ تابستان و به عطر آفتاب.
رهگذر عزیز?بپا میان هیاهو و آشفتگی های ذهن تبدارم،قهوه ات سرد نشود!

................................
آدرس کوتاه شده برای بلاگفایی ها:
http://goo.gl/vFR4ly
................................
در اینستاگرام پیجی به این اسم و آدرس ندارم.

کامنت دونی باز!

جمعه, ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۶:۰۸ ب.ظ

سلام

شما چه خبر؟

از دوستهای قدیمی کسی هست اینجا؟خواننده های سالهای دور؟

۰۳/۰۲/۲۸
life around me

نظرات  (۲۸)

من حدودا ۵ سال پیش میخوندمتون  ... قبل از کرونا بود

اون موقع ها داشتید برای تخصص میخوندید 

الان چیکار میکنید چه رشته ای قبول شدید اورتوپد ؟ همونی که براش تلاش میکردین؟ آخه تو وبلاگ هر چی نگاه کردم نگفته بودید و فقط نوشته بودید داخل اتاق عمل هستید 

پاسخ:
سلام خوشبختم:)
بله:)

سلام

من از قدیمی ها هستم گلسا جان. ولی کانالت رو دیگه ندارم.میشه دوباره عضوم کنی

پاسخ:
سلام عزیزم‌انشالله بعد امتحان بورد کسایی که عضو نیستن رو عضو میکنم

چقدررررررر دلم برای اینجا و نوشته ها و روزمرگیات تنگ شده بود...

خودت نمیدونی ولی ب دور از جغرافیای مادی دنیا کسایی هستن ک گاهی فکرشون ب دختری میره ک پرتلاشترینه و با اراده ترین.. زیر پستات کامنتا رو باز بزار ک ما مخاطبا گپ بزنیم باهات.. درباره پست آخرت ک گفتی توی این ۴ سال زندگی عجیبی تحربه کردی خواستم بگم منم همینطور... زندگی منم ب طرز عجیبی زیر و رو شد.. اونقدر سریع ک هنوزم دهنم باز مونده.. حالا ی مادر ۳۰ ساله م با یه بچه ی ۲ ساله در آستانه ی جدایی و حال جنگجویی رو دارم ک از یه جنگ نابرابر با تنی زخمی و خسته برگشته منتها بی حاصل...

 

 

پاسخ:
سلام عزیزم...خودمم دلتنگ اینجا میشم ...کامنتا رو باز نمیذارم چون الان مشغول خوندن برا امتحان بورد هستم وقت نمیکنم اگه تعدادشون زیاد بشه جواب بدم و عذاب وجدان میگیرم...بعد امتحان حتما باز میذارم
عزیزم❤️❤️

کامنتت کلی احساساتیم کرد تی تی...خوشحالی،غم،اضطراب...امیدوارم قوی باشی دختر و از پسش بر بیای...امیدوارم هرچند سخت خوب پشت سرش بذاری...از خودت خبر بده

آدرس دوتا چنل تلگرامی رو برات میذارم فالو کن.دو خانم میانسال که از قضا رفیق هستن و هر دو تجربه ی جدایی رو دارن و هردو به تنهایی تک فرزندشون رو بزرگ کردن.پسراشون هم سن و سالن و امسال کنکور دادن.گاها از تجربه ی جدایی و سختی هایی که تو مسیرشون بود مینویسن میتونه برات قوت قلب باشه.
روزنگار خانم شین


۱۵ تیر ۰۳ ، ۰۱:۳۰ فرهنگ‌دوست

سلام. خوب مینویسید. سالها پیش نه مداوم اما هرازگاهی میخوندمتون. شاید یکسال پیش خیلی کوتاه به اینجا سرزدم. درمورد مطلب پست بالاتر مسائلی رو عنوان کردید که امروز بیشتر آدمها باهاش درگیرن. بی پولی بلاتکلیفی. اگر هربار بعد از تلاش نتیجه ای نمیبینیم بهتره به عمر کوتاه و ناچیز خودمون فکر کنیم و بگیم چه بهتر که انقدر کوتاهه‌‌ و چه خوب که هدف اصلی از خلقتمون رسیدن به پول و شهرت و شغل و ...‌ نبوده حالمون خیلی بهتر میشه. آدمی هدف اصلی از خلقتش رو یادش رفته برای همینم هست که گرفتار رنج عمیق و اندوه شده. فامیلیم فرهنگ دوست نیست. صرفا چون فرهنگ خوب است. 

 

پاسخ:
سلام ممنون

خوشحالم اون چیزهایی که میخواستین رو به دست آوردین

همیشه برقرار باشید

پاسخ:
ممنونم از لطفت:)

تولدت مبارک 💜

پاسخ:
ممنون عزیزم❤️❤️
۰۲ تیر ۰۳ ، ۰۲:۲۷ سحر دادگستر

من هستم

پاسخ:
سلام عزیزممم
اصلا فکرشم نمیکردم❤️❤️

بشدت سال هاست پیگیرتون هستم و میخونمتون

آرزوی موفقیت

رفتارتون سرلوحه ادامه تحصیلم شد و الان دانشجوی دکتری رشته مدیریت هستم

پاسخ:
سلام...
امروز که در قعر حال روحی بد دست و پا میزنم خوندن پیامتون باعث شد لبخند بزنم...ممنونم ازت و امیدوارم موفق باشی

سلام.دختر من که اسمشو گذاشتم گلسا،امسال میره کلاس اول.بهش گفتم یک خانم دکتری اسمش گلسا بوده و منم خوشم اومد و اسم تورو گذاشتم گلسا.شبها قبل از خوابش،میزنه شبکه سلامت که برنامه های پزشکی ببینه و میگه دلم میخواد جراح بشم.اوایل چندشش میشد! البته دوست داره سرآشپز و نقاش هم بشه!

پاسخ:
دختر اشک منو درآوردی کههههه
عزیزم...ایشالله که خوشحالترین و خوشبخت ترین بشه دخترت و تو کاری که در نهایت بهش علاقه مند میشه موفق باشه...خیلی از کامنتت خوشحال شدم❤️❤️

حاضر! فک کنم از زمان پیشا استاژریت میخونمت :)
کاش کتابدونیت رو دوباره به راه کنی

پاسخ:
سلام عزیزم...بودنت اینجا برام باارزشه:)
آخه کتابی نمیخونم که آپلود کنم...در چهارسال رزیدنتی کلا ۴-۵ جلد رمان خوندم که انقدر وقت نمیکردم و کش میومد که آخریش یک سال طول کشید!! و وقتی تموم میشدن دیگه اوایل کتاب رو خاطرم نمیومد...امیدوارم بعد رزیدنتی دوباره وقت کنم کتاب بخونم...اگه خوندم چشم:)

بالای 7 ساله دارم وبلاگتونو 

قبل از اینکه بیاید به این یکی ادرس:)

همیشه قلمتون رو تحسین میکردم و الان که سالی یه بار میام سر بزنم همیشه میام اینجارم چک میکنم

پاسخ:
سلام:))
خدای من یادم رفته بود قبلا شکلات گس بودم...مرسی که این همه سال بودید و اینو یادم آوردید:)

منم از وقتی اینترن بودی میخوندمت خیلیی از درس خوندنت انگیزه میگرفتم و پارسال به روش کرنومتر تو و کارایی که تو میکردی برای رزیدنتی درس خوندم و نفر اول یه آزمون شدم یه مدتم کانالت بودم نمیدونم چرا ندارمت دیگه 

پاسخ:
سلام عزیزم 
خیلی خوشحال شدم اینو گفتی:))

من کسی رو حذف نکردم...بعد امتحان بورد مجددا میام کسایی که کانال نیستن رو عضو میکنم

سلام

من وبلاگ نداشتم

ولی کنکوری بودم میخوندمتون و منبع انگیزه بودید

ده سال گذشته

یادش بخیر

من در آستانه سی سالگی...

راستی از آقای دکتر چشم پزشکمون چه خبر؟

پاسخ:
سلام عزیزم

خودمم باورم نمیشه ده سااااال!!!
امسال سی ساله میشم...خدایا:/

سر زندگیشه؛)

سلاملکم

منم که چون کسیو دنبال نمی‌کنم و وبلاگا رو دستی چک می‌کنم، درجا متوجه پست‌های جدید نمیشم. واسه همین با سه روز تاخیر، بله منم همچنان سر می‌زنم و با پست جدید خوشحال میشم :)

پاسخ:
سلام تسنیم جان...منم هروقت سر برنم فقط تورو میخونم و از تصمیم اخیرت انقدر حرص خوردم که کنارم بودی یه فصل کتک میزدمت😂

سلام

از اوایل عمومی می‌خوانمت. از وقت‌هایی که از ماجراهایت با میکاییل و مجتبی اینا می‌نوشتی :) از وقتی که سهیل (اگر اسمش درست یادم باشه) بچه‌دار شد و پدرت پیشنهاد داد نام دخترش بهار باشه :) 

موفق باشی دختر 

پاسخ:
سلام عزیزم
یادش بخیر...یه چیزایی رو البته قاطی پاتی گفتی ولی همینکه یادته دمت گرم:)

سلام علیکم، منم که توی کانالت دنبالت میکنم ولی هیچ وقت ناشناس نطر نمیدم. 

پاسخ:
سلام عزیزم خوبی؟:)
من کامنتای چنلم شناسه منتها فقط خودم میتونم کامنتا رو بخونم...کامنت ناشناس ندارم:))
منم چنلت هستم منتها چون کامنتا رو همه میبینن و راحت نیستم با اکانت خودم حرفی نمیزنم

سلام منم هنوز میخونم و ذوق میکنم و انگیزه میگیرم از خوندنت😍

الان تو کامنتا دیدم که چنل داری🥲 من نمیدونستمممم😭

فکر کنم از استاژری یا اینترنی میخوندمت، کرنومتر کنکور رزیدنتیت رو یادمه و با قبولیت خیلی ذوق کردم‌.

امیدوارم مثل همیشه موفق باشی❤️

پاسخ:
سلام نلی جان:)
خیلی خوشحالم از اینکه هنوز هستی و ممنون از لطفت:)
انشالله بعد امتحان بورد سرم خلوت بشه بچه هایی که از چنل جا موندن رو عوض میکنم...قول

از زمان اکسترنی میخونمت .چنلت داشتم تو اکانت قبلیم  بعدها نتونستم پیدات کنم . زمان رزیدنتیم اینترن بودی و ازت انگیزه میگرفتم برای شبای امتحان . ایشالا بورد رتبه بشی . هر چند الان قطعا نمیشه گفت اتند بودن خوبه. تلاشت بکن و بقیش بسپر به خدا

پاسخ:
یه چیزایی یادمه...پوست یا رادیو نرفتین؟
باورم نمیشه هنوز بچه ها میان اینجا...

خودمم نمیدونم چی خوبه چی بد ولی بنظرم باید آپشنا رو‌نگه داشت...حالا علی الحساب که امیدی به رتبه ندارم:)

من فعال نبودم، ولی می‌خونمت همیشه.

دلم برای بخش کتابدونی تنگ شده :)

پاسخ:
سلام و ممنون ازینکه هستی هنوز:)
خودمم دلتنگش هستم ولی فکر نمیکنم دیگه فعال بشه باتوجه به نوع زندگیم...

من دیشب تو خاب اینجا رو باز کردم. یادم نمیاد کامنت گذاشتم یا نه. :)))

پاسخ:
آره هانی
فحش داده بودی🚶🏼‍♀️

سلام دکتر

من هر روز چک میکنم!

کانال رو هم میخونم ولی معمولا حرفی برا گفتن ندارم

فقط اغلب با خودم میگم دمش گرم چقدر آدم خفنیه:)

پاسخ:
سلام پسرم
إ؟کدومی تو کانال؟یه دستی بالا کن:)

لطف داری

هنوز سلام! (:

منم درگیر امتحانام. 

پاسخ:
تموم میشه تموم میشه
طاقت بیار:)

به‌به! 

خانم دکتر گلسا!

بیان رو منور کردین که

پاسخ:
بله بله😂

بله عزیزم همچنان میخونم و تحسینت میکنم

پاسخ:
دختر تو هستی؟؟؟؟؟
باورم نمیشه فکر نمیکردم دیگه بیای اینجا...ای کاش چنلت بود هنوز و مینوشتی
ای کاش تو چنلم داشتمت
راستییییی :نمیدونم چطوری بگم پرایویسیت حفظ بشه ولی❤️
هنوز یادت میکنم و میگم ای کلش یکبار تو رزیدنتیم اومده بودی اینجا دیده بودمت

سلام، منم خیلی وقته اینجا رو می‌خونم و با تلاش‌های بی‌وقفه اتون تحسینتون کردم و با موفقیت‌هاتون شاد شدم. کتابهایی که معرفی کردی مثل جنگ چهره زنانه ندارد و ... خوندم و نیس میزل و با معرفی شما دیدم. ممنون بابت همه چی

واى سلام😍منم خیلى وقته دنبالتون مى کنم و از درس خوندن و سبک انرژیتون الگو مى گیرم🥹خیلى وقت بود کامنتا باز نبود🥲من از اوایل دوران عمومى دنبالتون مى کنم

پاسخ:
سلام عزیزم ممنون از لطف تو:)
راستش خیلی دیر به دیر میام اینجا و کامنتا باز باشه نمیدونم چرا اضطراب میگیرم:/
۲۸ ارديبهشت ۰۳ ، ۲۲:۲۳ فاطمه خسروشیری

من!

من از زمانی که استاژر بودی میخونمت🫠

پاسخ:
به به...دوست وفادار:)
شما توی چنل هم هستی نه؟

جهت اعلام حضور :)) 

تو در چه حالی؟ به جز درس و کنکور خوبی؟

پاسخ:
سلام:)
درس و امتحان بورد تلاش داره نذاره خوب باشم ولی شکر...:)
چه خوبه هنوز یکسریا هستن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">