گوشواره های گیلاس

گوشواره های گیلاس

پدر و مادرم نطفه ام را در بامداد یک روز پاییزی،زیر درخت گیلاس نوپایی بستند و نه ماه بعد،از آن نطفه دختری زاده شد با چشم هایی به طعم گیلاس،به رنگ تابستان و به عطر آفتاب.
رهگذر عزیز?بپا میان هیاهو و آشفتگی های ذهن تبدارم،قهوه ات سرد نشود!

................................
آدرس کوتاه شده برای بلاگفایی ها:
http://goo.gl/vFR4ly
................................
در اینستاگرام پیجی به این اسم و آدرس ندارم.

چهارم شهریورماه نود و نُه

سه شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۹، ۰۸:۲۱ ق.ظ

بعد از مدتها هوا عالیه...خنک با یه نسیم ملایم و بوی بارون حتی...

نشستم رو‌ حیاط و دعا میکنم مریضی نیاد که مجبور نشم‌ برم داخل و اصلا به درک که اون همه نسخه ی ثبت نشده دارم...

اگه بارون بیاد...آخ اگه بارون بیاد...

۹۹/۰۶/۰۴
life around me

نظرات  (۵)

نظر تورو از اون جهت میپرسم که ۷سال عمرت رو توی اون محیط و نظام گذروندی دارم ب این فکر میکنم برگشتن و از صفر شروع کردن اونم۵سال و نیم ارزشش رو داره یا نه؟

هم دوست دارم دارو رو هم فکر میکنم واقعا نای ۵سال و نیم از صفر درس خوندن ندارم بخوام ادامه بدم تا دکترا همون تایم برام درمیاد اما دکترا ۱ روز در هفته ست 

سردرگمم واقعیت !!!

پاسخ:
خب همین دیگه،بخاطر تجربه ام میگم نه واقعا...و دلایل متعددی دارم منتها بحثش طولانیه...
ولی نمیخوام من باعث بشم نری سمتش و توصیه میکنم رو ‌در رو‌ با چند داروساز صحبت کن...

فکر کنم نظر قبلیم خصوصی شد !!!!

پاسخ:
ببین این مساله خیلی مفصله و در این جا نمیگنجه...نظر من لزومی نداره مشاوره ی خوبی برای تو باشه...من اگر باشم نه همچین انتخابی نمیکنم به هزار دلیل ولی ممکنه خیلی ها این انتخاب رو‌کنن و راضی باشن.
۰۵ شهریور ۹۹ ، ۰۸:۱۹ گاه نوشته های یک مسافر

هوای اینجام عالیه. 

صبح ها با یه گلو درد خفیف ناشی از سرمای شب گذشته از خواب بیدار میشم :)
شبهاش تو مشحری هست و ستاره میشمارم و هواهم خنک هست :)
++ رها شدنت مبارک :)

پاسخ:
منم با گلودرد ناشی از سرمای کولر بیدار میشم:))

ممنونم:))

مود این پستت و این خط آخری که نوشته بودی "اگه بارون بباره" من رو برد به سال ۹۶، یاد آهنگ "چتر خیس" حامد همایون افتادم 

به به 

به به 

چی میشه امشب 

بارووووون اگر بباره

پاسخ:
ولی حیف که اینجایی که منم نمیباره....

اینجاییم که ما هستیم یه باد خنکی میزنه که روح آدم تازه میشه بعد اینهمه گرما خوردن، واقعا دلمون لک زده برای بارون.... پاییز داره میاد....

پاسخ:
نیومد که...
:(