گوشواره های گیلاس

گوشواره های گیلاس

پدر و مادرم نطفه ام را در بامداد یک روز پاییزی،زیر درخت گیلاس نوپایی بستند و نه ماه بعد،از آن نطفه دختری زاده شد با چشم هایی به طعم گیلاس،به رنگ تابستان و به عطر آفتاب.
رهگذر عزیز?بپا میان هیاهو و آشفتگی های ذهن تبدارم،قهوه ات سرد نشود!

................................
آدرس کوتاه شده برای بلاگفایی ها:
http://goo.gl/vFR4ly
................................
در اینستاگرام پیجی به این اسم و آدرس ندارم.

دوران پسا غر زدن ها...

يكشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۹، ۰۸:۱۵ ق.ظ

دیشب که وسط تلّی از هله هوله ها فرندز میدیدم‌ و‌قهقهه میزدم به این فکر میکردم که من در آرام ترین و خوشبخت ترین برهه ی زندگیم قرار دارم و دیگه هیچوقت قرار نیست همچین روزهای کم‌دردسری رو‌بگذرونم...بحرانی رو‌ پشت سر گذاشتم و بحرانی رو‌پیش رو دارم...این روزها زیاد حوصله ام سر میره اما بابت تک تک لحظاتش شاکرم و دروغ چرا دلم میخواد رزیدنتی یک ماه عقب تر بیفته:)

۹۹/۰۶/۰۲
life around me

نظرات  (۱۱)

بیگ بنگ رو ندیدی؟ در حد فرندز نیست هااا ولی اونم بامزه اس :))) خودم تازه فصل چهارم . همین که بیست دقیقه اس خوبه. 

پاسخ:
نه پیشنهاد شده بهم ولی هنوز ندیدمش...میگن خوبه...

شیرانبه و تخمه و خوراکی های خوشمزه هم به اون ترکیب اضافه کنید و کیف کنید 😊😊

 

پاسخ:
شیرانبه نداریم اینجا که:))

بالاخره یه بار رسیدم به پیام گذاشتن :))) 

سلااااام

خیلی خوشحالم واسه آرامش الانت 

 

پاسخ:
سلام منیره جان مرسی:)))

آخ این دوره های گذار که دغدغه و مسئولیت سنگینی به طور موقت نداری خیلی کیف می‌ده.و اینکه  دختر من به جای تو هیجان دارم واسه رشته و شهر جدید :)) امیدوارم چیزی بشه که میخوای. 

پاسخ:
آره آره:))

میشه میشه ایشالله؛)

بدمزه بود گزش رو امتحان کن :))

پاسخ:
یعنی...😂😂😂

نمیدونم والا .. شاید این که این اواخر تو خوندن شل کن سفت کن راه انداخته بودم و از خودمم مطمئن نبودم تو نرفتنم بی تاثیر نبوده اما در کل حالم از هرچی کنکوره بهم میخوره از اونطرف هم مجبورم ب ادامه ی تحصیل 

حیف از این عمر گران که باید پشت کنکور هدرش کنم 

پاسخ:
غیر مستقیم خواستم همین رو بهت بگم...

میگذره...

چرا من فکر میکردم پزشکی همش عشق و حاله و پول درآوردن؟!

پاسخ:
چون‌ مینشستی پای فیلمای مهران مدیری:)))

نتایج اولیه دکترا اومد :) تبریک بگیم؟؟

 

پاسخ:
دکترا اومد ولی دستیاری نه...

چه عجب کامنت رو باز گذاشتی :))

خسته نباااشی ...

ایشالا ی ماه عقب تر میره و تو بیشتر استراحت میکنی 

پاسخ:
خیلی وقته بازه بابا:)

ممنون عزیزم:)
۰۲ شهریور ۹۹ ، ۱۰:۵۰ آقای مهربان

سلام

عنوان خیلی مناسبی انتخاب کردید

D:

D:

D:

پاسخ:
نیگا حالا🔫😒

خوووبه که آرومی. بستنی سوهان هم‌ بخور.خوشمزه‌است. 

پاسخ:
:)))

اگه بدمزه باشه پولشو ‌ازت میگیرم!