گوشواره های گیلاس

گوشواره های گیلاس

پدر و مادرم نطفه ام را در بامداد یک روز پاییزی،زیر درخت گیلاس نوپایی بستند و نه ماه بعد،از آن نطفه دختری زاده شد با چشم هایی به طعم گیلاس،به رنگ تابستان و به عطر آفتاب.
رهگذر عزیز?بپا میان هیاهو و آشفتگی های ذهن تبدارم،قهوه ات سرد نشود!

................................
آدرس کوتاه شده برای بلاگفایی ها:
http://goo.gl/vFR4ly
................................
در اینستاگرام پیجی به این اسم و آدرس ندارم.

قاب دلخواه من

جمعه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۹، ۰۵:۳۴ ب.ظ

حالا به خانه ای که سالها توش بزرگ شدم انقدر تعلق خاطری ندارم و برای نوشتن از دلخواه ترین قاب باید گوشه گوشه ی پانسیون طرحی ام را بگردم...آخرشب های آشپزخانه که با عشق می ایستم و به وسایلی که از تمیزی برق میزنن نگاه میکنم؟

گلدان های پشت پنجره که هر روز و روزی هزاربار می ایستم و کنارشون و شعر میخونم و التماس میکنم جوانه بزنن؟

پنجره ای که زیباترین طلوع دنیا را به من نشون داد؟

نه...

عکسی از چندماه قبل توی موبایلم دارم که زیباترین قاب جهانه...من هنوز امتحان دستیاری نداده بودم و خانواده آمده بودن دیدنم...ظهر شده بود و هرکس مشغول کار خودش...من اما نگران از اینکه چندساعت دیدار رو‌به اتمامه و باید خودم را برای دوباره تنها شدن آماده کنم...نگاه کردم به قاب رو به روم و دوربینم چلیک صدا داد:

هوا نیمه تاریک،سادات وسط هال دراز کشیده و ملحفه ی سفیدی را روی خودش کشیده ...کاری به پس زمینه ی کتابخانه ندارم،خود همان ملحفه ی برآمده ای که من میدونستم عزیزترین ساداتم زیرش قشنگ ترین خواب دنیا را میگذرونه زیباترین قابی هست که توی این پانسیون ثبت کردم....

 

*میدونید که اینجا با کمترین امکانات اوقات میگذرونم پس انتظار عکس نداشته باشید:)

**کتابدونی به گونه ای کم کیفیت به روز شد اما شد:)

***به دعوت تسنیم عزیز...دلم برای این بازی ها و‌ دور هم بودن های وبلاگی تنگ شده بود...

۹۹/۰۵/۳۱
life around me

نظرات  (۱۱)

راستی روزت مبارک و خدا ان شالله عمری طولانی و سراسر سلامتی و عزت ب مادر و پدرت عطا کنه عزیزم و تن سالم و زندگی شیرین و پراز آرامش ب خودت ❤❤

پاسخ:
ممنونم راضیه جان:)

عههههههه چه عجب باز کردی اینجارووووو

داشتم خفه میشدم 

سلااااااااااااام گلییییی

اولا ایششششالا نتیجه اون همه زحمتت رو ب بهترین شکل بگیری

دوم اینکه من بخاطر اینکه شهرمون وضعیت دیگه قرمز ک نع زرشکی داشت برا کرونا و حوزه هام افتضاح بودن هیچ کدوم از کنکورا ارشد و سراسری ک میخواستم دوباره شرکت کنم برا داروسازی رو شرکت نکردم الان عمیقا ناراحتم :((((

نمیدونم چ کنم دیگه نا ندارم ۱سال دیگه از نو بخونم 🤧🤧🤧

گلی ادرس کانال تلگرامت فراموش کردم :(

پاسخ:
سلام عزیزم:))
ممنونم ازت خودت هم همینطور...

نمیدونم چرا فکر کردی سال بعد اوضاع بهتره؟:)

روزت مبارک گلسا جان (:

قاب بزاری نزاری عزیزی.

پاسخ:
مرسی عزیزم:)))
❤️❤️

اول سلام

دوم روزت مبارک خانوم دکتر با پشتکار و عزیزم 

سوم خدا مادر و پدرت رو برات نگه داره و همیشه با موفقیتهات و پیشرفتت دلشون رو شاد کنی

پاسخ:
سلام عزیزم ممنون از لطف زیاادت:))

مرسی:)

سلاااامت باشن سادات عزیز *_*

پاسخ:
سپاااس زیاد:)))

عزیزم شما هم توی این مدت که تو پانسیون طرح تنها و دور از خانواده بودی مثل من دچار اضطراب و افسردگی نشدی؟؟ واقعا میخوام بدونم این حالتای عجیب غریبی که من پیدا کردم میتونه از تنهایی هام باشه؟

پاسخ:
حقیقتش من اگه اپیزود حال بدی هم داشتم واسه قبل امتحان و‌فشار اون بود وگرنه نه،اوکی ام...یه جوری بالاخره سر خودمو‌گرم‌میکنم...فرندز خیلی جواب میده؛)
البته روحیات متفاوته و‌ ممکنه حالات شما واقعا به همین دلیل باشه...

چه قاب خوشگلی :)ان شا الله همیشه  سالم و سلامت باشن.

روزت مباارکک*-*

پاسخ:
مرسی عزیزم:))

ممنون❤️❤️

باشه انتظار نداریم :)

چه قاب پراحساسی :)

پاسخ:
^_^

:)))))

مغازه ی خودکشی انیمیشنش هم هست ساخت فرانسه

خیلی بامزست :)) 

پاسخ:
آره شنیدم...
کتابش رو ولی زیاد دوست نداشتم....

روزت مبارک 😘🥰

پاسخ:
مرسی مرسی:)))

چه قاب قشنگ و به یاد ماندنی این قاب خیلی عزیزه گلسا! (:  . 

پاسخ:
اوهوم...خیلی خیلی:)))