گوشواره های گیلاس

گوشواره های گیلاس

پدر و مادرم نطفه ام را در بامداد یک روز پاییزی،زیر درخت گیلاس نوپایی بستند و نه ماه بعد،از آن نطفه دختری زاده شد با چشم هایی به طعم گیلاس،به رنگ تابستان و به عطر آفتاب.
رهگذر عزیز?بپا میان هیاهو و آشفتگی های ذهن تبدارم،قهوه ات سرد نشود!

................................
آدرس کوتاه شده برای بلاگفایی ها:
http://goo.gl/vFR4ly
................................
در اینستاگرام پیجی به این اسم و آدرس ندارم.

دوران پسا اسارت

جمعه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۹، ۰۴:۴۷ ب.ظ

نیمه ی اسفندی که منتظرش بودیم تا دستبندها باز و‌ ما آزاد بشیم رسید به نیمه ی مرداد اما رسید...برای نوشتن از این یک سال نحس و سخت باید زمان بگذره تا کلمه پیدا کنم و جملات رو‌ به هم ربط بدم تا حس و‌ حالم اون طور که باید گفته بشه اما فعلا همین شکر که گذشت...که من حالا میتونم راجع به رشته ها تحقیق کنم و تصمیم بگیرم...که حالا میتونم هر ساعتی از شب که خواستم بخوابم و ساعت پنج صبح بیدار نشم،که با خیال راحت آشپزی کنم و از شر غذاهای یخ زده ای که سادات با عشق پخته بود راحت بشم که گل بکارم که با فراغ خاطر مریض ببینم که معاشرت کنم که برقصم که ورزش کنم که توی کوچه های روستا قدم بزنم که...که...که...

شکر خدا خوب گذشت:)

 

+تو آخرین پستی که کامنت باز داشت یکی از بچه های اینجا پرسیده بود تو هم خوندن رو گذاشتی کنار؟منم گذاشتم برای سال بعد...اون روز حال روحی بدی داشتم و هرچه تلاش کردم نتونستم جواب بدم...نتونستم بنویسم رها کردن تو خون من نیست...من عادت دارم انقدر بدوم و نرسم،بدوم و نرسم و بدوم و بدوم و بدوم تا بالاخره برسم...!

۹۹/۰۵/۲۴
life around me

نظرات  (۳۴)

۳۱ مرداد ۹۹ ، ۱۷:۵۸ مائده ‌‌‌‌‌‌‌

سلام گلی:) 

خسته نباشی و امیدوارم به هرآنچه دلت براش می‌تپه برسی. :*

پاسخ:
سلام عزیزم...حتما همینطوره...هرچیزی که براش تلاش کنی بهش میرسی شک نکن؛)

کامنتا هم که بازن!! ((: خسته نباشی و خدا قوت خانم دکتر.

من منتظرم "پدر خونده" تموم بشه بقیه کتابایی که با آرامش و آسودگی  نسبی(!) می خونی رو ببینم :)) . امیدوارم همونی که می خوای قبول بشی خوشحال بشی موفق باشی. 

پاسخ:
سلام ممنونم:))

پدرخوانده رو‌متاسفانه اشتباه کردم که قبلش فیلمش رو‌دیدم...هرکار کردم کتابش پیش نرفت...
ده روزه یک‌ کتاب جدید شروع کردم‌و‌اینم‌پیش نمیره...اینگار این بخش رو‌از دست دادم کلا...

ممنون انشالله:)

سلامممم.

فقط اومدم بگم

خسته نباشی❤🍃

 

پاسخ:
سلام خیلی ممنون عزیزم:)

مطمئنا روزهای بهتر و قشنگتری هم در راه هست ؛ )

خدا رو شکر که حال آقا سهیل خوبه.

پاسخ:
ممنونم:)

سلام خانوم دکتر. خوبین؟ شناختین؟ من گیسو کمند چند سال پیشم از همون موقعهایی که در مورد میکی پست میذاشتی. چقدر دلم برات تنگ شده برای پستهای شنگولت که از حیات خونه و گل و سبزیهاش میذاشتی. روزهای قبل از امتحان دکترا همش به فکرت بودم. همش تو ذهنم یه گلی کلافه و خسته ای رو تصور میکردم که مثل روزهایی که واحدهای بخش جراحی رو با اون استادهای سختگیرش میگذرونده ، شده. دکتر ر و خانومش شادی خانوم رو هنوز که یادم میاد خنده ام میگیره. چقدر خوشحالم که امتحانت رو دادی و راحت شدی. من مطمئنم که یه رشته ی خوب قبول میشی چون به تلاش و خستگی ناپذیر بودنت ایمان دارم. چقدر خوبه که با وجود تمام خستگیهات دوست داری که برسی و مطمئنم کلمه ی نرسیدن رو از همون اول ورودت به پزشکی از قاموست حذفش کردی. اون آقای دکتری که آمریکا رفته بود و همبازی دوران بچگیت بود ( سپهر یا سهیل اسمشو یادم نیست ) حالش خوبه. تو این وضع کرونای آمریکا ! 

پاسخ:
سلام مرسی عزیزم بله یادمه...
چه روزهایی...مطمئنا شادتر از این روزها بودن...حیف که با هر قدم بزرگتر شدن تیکه ای از شادی هامون رو جا میذاریم...
چقدر خوب یادت مونده:)

سهیل  کرونا گرفت اما خداروشکر پشت سر گذاشتش...

سلام عزیزم :)))

خوشحالم که به خوبی گذشت و خوشحالم که حق به حقدار میرسه (^.^)

خیلیی نگران بودم که با این تعویقا زحمت کسایی ک زحمت کشییدن انقدر پایمال بشه

خوش بدرخشی گلسا جانان

 

پاسخ:
سلام:))
ممنونم ازت...زحمت های خیلی ها هدر رفت...خیلی خودشون یا عزیزانشون کرونا گرفتن و حتی فوت شدن،سرباز شدن،طرح شون شروع شد و غیره...نمره ی خود من نسبت به اونچه برای اسفند انتظار داشتم پایین تر اومد چون نمیتونستم بخونم...

دوره طرح چقدره؟ الان داره برای شما تمام میشه؟

پاسخ:
بسته به محرومیت منطقه متفاوته.نه باقی مانده اش رو باید روی طرح تخصص برم

سلام یه مدت نمیدونستم خودتون کامنت ها رو میبندی. هی میگشتم خدایا این کامنت ها رو چطوری میزارن؟ خدا رو شکر امتحان تخصص رو دادید. انشاالله نتیجه دلخواه. امتحان تخصص پزشکی به چه صورت رشته تعیین میشه؟ همون رشته رو امتحان میدید یا بر اساس نمره تعیین میشه که کی چه رشته ای قبول میشه.

پاسخ:
سلام:))ممنونم

مثل کنکور رتبه ها میاد و باید براساس علاقه و رتبه انتخاب رشته و شهر کرد.
۲۶ مرداد ۹۹ ، ۰۷:۵۷ رحیم فلاحتی

لطف عالی مستدام 🌷🌷🌷

پاسخ:
:))))

خدا قوت.

خسته نباشی دکتر گلی.

واقعا به تلاش و پشتکارت احسنت میگم.

آفرین دختر

پاسخ:
سلام ممنون دخترم:))
۲۵ مرداد ۹۹ ، ۱۹:۴۴ رحیم فلاحتی

خدا رو شکر !

 

هوس کوچه باغ های روستا رو کردم ...

پاسخ:
ممنون:)

عمری اگر باشه عکس میذارم....

دوست دوست داشتنی من خدا را شکر که گذشت ، ته تمام دغدغه های ذهنیم ، دائم پیگیر این امتحان بودم هرجا ازش حرفی میشنیدم سراپا گوش میشدم با التماس دعا کردنت برات دعا میکردم برای حال خوبت از خدا حس خوب میطلبیدم

 

اینها برای توئی هست که مینویسی و من را شریک لحظه هات میکنی امید دارم زندگیت سبز باشده و پر از امید و لبخند بر لب تو و سادات و پدر محترمت واقعی و عمیق باشه 

خوش بتازی و موفق باشی و دلشاد

مریم

پاسخ:
ممنون مریم عزیزم از تمام حرفهات:)
دلم‌ گرم شد❤️
۲۵ مرداد ۹۹ ، ۰۹:۰۰ خانم مترجم

سلام خانم دکتر...وقتشه دستاتو از روی فرمون برداری...تا اینجای راه با همون فرمون خوب اومدی و خوب کنترل کردی...منتظر نتایج هستم :*

پاسخ:
ممنون عزیزم از همراهی همیشه ات❤️❤️

سلام.

مبارک باشه. :))

امیدوارم از این به بعد‌ش هم روزهای خوب و آروم و پر از رنگ و نوری داشته باشی. ؛)

پاسخ:
سلام دوست عزیزم...خودت بیشتر که:)

تبلد عید شما مبارک :دی

تقریبا هر روز میومد وبلاگ ببینم بالاخره تموم شد

 بهتون تبریک میگم که ادامه دادین موفق باشین

پاسخ:
مرسی عزیزم:))
متاسفانه روستای طرحیم نت درست‌و‌حسابی نداشت و بلاگ باز نمیشد:/

سلام گلسا جان (:

خوشحالم که برگشتی و اون روزها  بالاخره تموم شد (:

ما کلی این جا چشم به راه بودیم که برگردی و بنویسی که چی شد (:

پاسخ:
سلام عزیزم فقط خداروشکر که گذشت حالا فارغ از نتیجه:)

ممنون ممنون...نداشتن اینترنت رو‌بر من ببخشید:)
۲۴ مرداد ۹۹ ، ۲۲:۴۰ آقای مهربان

سلام

خدا قوت.

واقعا طاقت فرسا شده بود.

ایشالا ارتوپدی رو میارید.

پاسخ:
سلام و سپاس:)

میارم اما هنوز معلوم نیست اولویت اولم چی بزنم...

سلام بهتون؛

حالا که بعد از مدت ها به یه پست از وبلاگتون با کامنت باز رسیدم گفتم یه سلامی بهتون بگم ^^

خواننده خیلی قدیمیتون هستم حتی وقتی که وبلاگی نداشتم. نشون به اون نشون که آخرین کامنت کتابدونی ۹۷ از طرف منه ^^

خدا قوت. با آرزوی خوشحال کننده ترین نتیجه واستون:)

پاسخ:
سلام عزیزم،،،ممنون بابت این همه مدت همراهی:)

خودت هم موفق باشی همیشه❤️❤️

زودتر انرژیت رو بدست بیار و بیشتر برامون بنویس. دلم برای اون گلی روزمره‌نویس که انگیزه منم برای نوشتن از زندگی روزانه‌م بود تنگ شده :*

پاسخ:
لامصب انرژی من سرجاشه منتها اینجا که طرحم اینترنت خوبی ندارم و غالبا بلاگ باز نمیشه:/
مرسی عزیزم،منم دلم برای اینجا یه ذره ست💋

خداروشکرررر خوشحالم برات ان شاالله همونی بشه که دوست داری و موفق تر بشی عزیزم.

منم تلگرام میخام اقا چجوری میشه اددم کنی؟ دیلیت اکانت کردم چندوقت پیش مجدد نصب کردم.

پاسخ:
ممنون عزیزم از لطفت:))
اونجا عمری نمیکنه و همین روزها که توقف طرح بزنم کلا میام اینجا....

سلاامم

خوشحالم کامنتا بازشد :))  

امیدوارم بهترینا نصبت بشه و توی این راه  حال دلت خوب باشه و همیشه خندون*-^ 

 

اینم بگم من تو کا نالت بودم دیلیت اکانت زدم پرت شدم بیرون لینک ندارم. 

آیدی مو بذارم برام لطف می کنی بفرستی؟!. ممنون.

 

پاسخ:
سلام عزیزم مرسی مرسی:))

گفتم به بچه ها،اونجا رو به زودی حذف میکنم میام اینجا کلا...

و خیلی ببخشید...یه سوال دیگه هم دارم...

من وسواس خیلی خیلی شدید فکری و کمال گرایی منفی توی درس خوندن دارم...از فردی خواستم که درمانگری معرفی کنه، چون نمی دونستم باید به روانپزشک مراجعه کنم، یا روانشناس؟ و او متخصص مغز و اعصاب معرفی کرد...

درمان وسواس جزء حوزه های کاری یک متخصص مغز و اعصاب هست؟

می شه خواهش کنم یک راهنمایی در این زمینه داشته باشی؟

خیلی ممنون...

پاسخ:
نه اصلا نباید مغز و‌اعصاب بری...اول برو روانپزشک‌ چون یه بخشی از درمان وسواس فکری دارویی هست،اگه نیاز به مشاوره داشته باشی خود دکتر بهت مشاور پیش نهاد میکنه...

سلام گلسای جان...

خیلی برات خوشحالم...خوشبخت عالمه کسی که می تونه مثل تو بگه رها کردن تو خون من نیست...

 

من خیلی مستاصلم گلسا...امسال 4امین سال موندنم پشت کنکور بود...و دوباره رها کردم...و الان احساس می کنم اگه من نمی تونم و قرار نیست به خواسته م برسم...پس چرا هنوز زنده ام؟

گلسا...چی کار کنم که بتونم یه روزی با افتخار بگم رها نکردم و پاش وایسادم و رسیدم؟

پاسخ:
سلام راحیل جان ممنونم:)

فکر میکنم من نتونم کمکت کنم چون من نقطه ی مقابل تو هستم و اصلا اصلا توانایی پشت کنکور موندن ندارم و سال کنکورم بعد از پزشکی ها کلی پیراپزشکی انتخاب کردم فقط برای اینکه نمونم پشت کنکور و الانم اگه قرار بود رشته ی مدنظرم رو نرسونم میرفتم یه رشته ی دیگه،...اعتقاد شخصی من اینه باید تو‌ کارت خوب باشی و‌مهم نیست اون کار چیه...معلوم که چهارسال خونه نشینی رخوت میاره...باید یکبار تمومش کرد چون حیف عمر آدمه که به خونه نشینی بگذره...
هر رشته ای قبول شدی برو...دنیا انقدر وسیعه و انقدر تجربه در انتظارته که چندسال بعد فقط حسرت برات میمونه...دانشگاه پر از تجربه ست،تجربه ی اینکه حقت خورده بشه،دعوا کنی،تلاش کنی،خوشی کنی،روابط و آدمهای جدید و مکان ها و غذاهای جدید رو تجربه کنی...نمون پشت کنکور وقتی آینده ی رشته ها مثل همه...وقتی من که پزشکم از بی پولی کاسه ی چه کنم چه کنم دستمه...برو خوش بگذرون و تو رشته ای که رفتی تمام تلاشت رو بذار...

منم لینک می‌خوااام. 

خسته هم نباشی. جاش بود یه نوشیدنی غیر مجاز بگیریم بیایم دم در خونه‌تون و جشن بگیریم :))

پاسخ:
ممنون  عزیزم  با کمال میل:)))))
۲۴ مرداد ۹۹ ، ۱۸:۱۶ فتل فتلیان

کامنتا بازه 😃

آزاد شدم خوشجالم ننه 😂😂 الان دقیقا اینجوری هستین 

امییدوااارم  و مطمنم که موفق میشید و بهترینا اتفاق میوفته 😎💪

پاسخ:
بله بله:)))))

مرسی همینطور خودت:))

عهههه

بالاخره کامنتدونی باز شد

من قبل عید تلگرام رو دلیت اکانت کردم چندماه منتظر بودم کامنتدونی باز بشه بگم لینکو بده:)

خداروشکر این امتحان عجیب تموم شد بالاخره :)

تو کامنتا دیدم کشیک کرونایی:( امیدوارم این مرحله رو هم به خوبی پشت سر بزاری

پاسخ:
یس:))

مرسی:))

اومد؟

وای چقدرررر من منتظر بودم کامنتا باز شه و از وجود قسمت کتابدونی تشکر کنم واسه من خیلی مفید بوده تا الان

 

+خداروشکر امتحان رزیدنتی تموم شد و ارزو میکنم قشنگ ترینا براتون رقم بخوره:)چون لایقشید حتما

پاسخ:
بسیار خوشحالم از این بابت:))

ممنونم:*

ذوق دارم ببینم چی میاری و کجا قبول میشی :-)

پاسخ:
دلم ارتو و عقلم نه:)))

سلام :)

خدا رو شکر که خوب گذشت :)

لایق بهترین رشته هستی با این تلاش‌هات :)

پاسخ:
سلام تسنیم جان:))
لطف داری تو که:)

روز کنکورتون خیلی نگرانت بودم ولی هیچ راهی واسه پیام دادن نداشتم :(

خوشحالم که خوب گذشته،روزهای خوبی داشته باشی ❤️

هشتگ happy freedom 🎉

پاسخ:
ای وای،مرسی عزیزم❤️❤️❤️

ایشالله قسمت همه:))

مواظب خودت باش انشالله که همیشه سالم باشی

پاسخ:
ممنونم عزیزم خودت بیشترتر:))

کامنتا بازه :))

آزادیت مبارک گلسا خانم

پاسخ:
آره کشیک کرونا هستم و اینجا نت دارم:))

با مشت های گره شده در هوا...مرسی مرسی:))
۲۴ مرداد ۹۹ ، ۱۷:۰۷ پـری دریآیی

خوشحالم جواب گرفتی ((:* خوب تموم شد واست

پاسخ:
مرسی دخترم:)))

که کامنت‌ها رو باز کنی و کتابدونی رو احتمالن به روز کنی و فیلم ببینی و ...

آزادی تقریبیت مبارک! گلسا رو خدا به ما بخشید :))

پاسخ:
لامصب لپ تاپم اینترنت نداره نمیتونم عکس بذارم:))

مرسی😂😂😂