گوشواره های گیلاس

گوشواره های گیلاس

پدر و مادرم نطفه ام را در بامداد یک روز پاییزی،زیر درخت گیلاس نوپایی بستند و نه ماه بعد،از آن نطفه دختری زاده شد با چشم هایی به طعم گیلاس،به رنگ تابستان و به عطر آفتاب.
رهگذر عزیز?بپا میان هیاهو و آشفتگی های ذهن تبدارم،قهوه ات سرد نشود!

................................
آدرس کوتاه شده برای بلاگفایی ها:
http://goo.gl/vFR4ly
................................
در اینستاگرام پیجی به این اسم و آدرس ندارم.

جوکر2019

دوشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۸، ۰۳:۱۲ ب.ظ

فیلم جوکر2019 رو دیدم و برای توصیفش در یک کلمه باید بگم "خدا" بود...اما برخلاف تصور من که انتظار جوکر دیوانه ای در حد جوکر در فیلم the dark knight رو داشتم و اکشن بازی های جذاب، اینجا جوکر غمگینی داشتیم...تمام مدت فیلم دلم میخواست گریه کنم...

هرچند هیچ کدوم از جوکرها رو به اندازه ی نقش هیث لجر دوست نداشتم اما باید بگم phoenix هم فوق العاده بود توی این نقش...

چه معجزه ای داره این سینما و این بازی های درجه یک که من بعد دیدنش دلم میخواد داد بزنم...از خوشحالی?اصلا...ناراحتی?نه...از هیجان!!!

۹۸/۱۲/۰۵
life around me

نظرات  (۲۷)

سلام گلسا جان

همیشه باش و برامون بنویس

پاسخ:
سلام عزیزم ممنون ازت:)
والا ما که تلاش میکنیم،اگه مملکت بذاره:))

واقعا امیدوارم منو یادت باشه گلی :))

 

سه تا فیلمِ حال خوب کنِ خُنُکِ باهاری:

The little women 

Hidden figures

The intouchables

دو تای آخری بر اساس واقعیتن.اون اولیه هم که..!

 

مینی سریال خونوادگیِ واقعی و بی اغراق.بی هیچ اغراق و از ته دل حس کردن:

Better things (اپیزود هاش عین فرندز 20 دقیقه‌ست و سه فصل بیشتر نیس)

 

مینی سریالِ سیزده قسمتیِ مارولی که پیچیده، عجیب، معرکه، خوش ساخت و دلهره آوره، از نوع خوبش.و من وقتی دیدمش حالم خوب نبود ولی بعدش حالِ این دختر خفن خطرناکا رو داشتم:  [:)))]

Jessica jones (فصل اول)

 

هیجانیِ مینی سریالی:[ الان که بش فک میکنم همچینم هیجانی نبود.بذارش واسه بعدا]

Killing eve

 

جماعتی از خانومای دیوانه ی معرکه ی دزد:

Ocean's 8

 

[هشدار:فیلم:کمی حوصله سر بر و طولانی] زنیکه ی دیوانه و سردرگمی که از زندگیش خوشش نمیاد و به معنای واقعی کلمه میرینه توی همه پل های پشت سر و جلوی سر و همه چی، و خیلی خجسته و شادمان شروع میکنه به بارِ سفر بستن و سه تا از کشورای دنیا رو میره تا خودشو پیدا کنه مثلا :)) و از زبون های هیچکدوم از کشورا هیچی حالیش نیست.و دووم میاره! و توی دهه ی چهل زندگیش هوسِ عاشقی به سرش میزنه:  eat, pray, love

توی یکی از کشورا فقط میره میخوره.توی اون یکی میره توی معبد و دعا میکنه.و در نهایت توی آخری عاشق میشه :))

 

توصیه: هیدن فیگورز، جسیکا جونز، لیتل ویمن، اوشنز ایت، بدر ثینگز رو ببین.بقیه‌شون دیگه اختیاری ان.

 

پاسخ:
سلام عزیزم بله که یادمه:)
به به چه پُربار و پُر و پیمون...حتما حتما اقلا چندتاشون رو میبینم...مرسی:)

پس چرا منی که عاشق فیلمم از جوکر خوشم نیومد :/

سریال خانه کاغذی یا خانه پولی و خیلی دوست داشتم

و این مدت نشستم فیلمای نوجونی و بچگی و دیدن حسی که دوباره تو تنم دوید و دوست داشتم مثل جومانجی 

پاسخ:
ببین اصل جوکر یه کاراکتره که گرچه تو فیلم های مختلف بازیگرهای مختلفی بازیش کردن و خود جوکر هم شخصیت های مختلفی داره تو فیلمای مختلف ولی بنظر من اگه این کاراکتر رو درک کنی و عاشقش بشی دیگه کلا با فیلم هاش حال میکنی...مثلا من از بتمن متنفرم ولی وقتی جوکر تو اون فیلم باشه دیگه کار تمومه:))

خب خب من رفتم تا تیر نخورده توی زانوم یا جاهای دیگه. خدافظ :)))))

پاسخ:
نه نه نرو😄😄

چرا خب من همونی‌ام که همون لحظات اول اومدم گفتم من عکس پروفایل دارما ولی فقط واسه کانتکت‌هام قابل رویته و من رو پرت نکن بیرون :دی ولی فکر کنم بات خراب بود و بعدا یکی دیگه گذاشتی.

پاسخ:
نخیرم...کافی بود بگی من کدوم الی ام دیگه لازم نبود سه متر توضیح بدی:))

خیلی ها توو کامنت ها از انگل گفتن و ازش تعریف کردن

ولی راستش برای من خیلی غم انگیز بود و کلا یهو شوک شدم از اواسط داستان

و راستی گلسا من سری کتابدونی های وبلاگتو خیلی دوست دارم و هروقت میخوام کتاب بخرم بهش مراجعه میکنم ببینم از بین اون هایی که معرفی کردی کدومش رو بخرم:)

و دایی جان ناپلئون رو خوندم که خیلی خوب بود:)

پاسخ:
چی بگم:/

خیلی خیلی خوشحالم از این بابت...کاش یه روزی دوباره بتونم ادامه اش بدم:)
۰۵ اسفند ۹۸ ، ۱۸:۵۸ آقای مهربان

ماتریکس رو گوگل کردید؟ شوخی میکنید؟

حد اقل 99 باز تلوزیون پخشش کرده :))))

پاسخ:
شوخی نکنین با من...من محبوب ترین فیلم جهان هم باشه عمرا از تلویزیون ببینم😁

راستی نمی‌شه دوباره کانال بزنی؟ :)) من دوست داشتم اونجا رو.

پاسخ:
نه خیلی وقت گیره و الان زمان مناسبی نیست...:(

دوست داشتی و یه دستی بالا نکردی:/

گلسا به نظر من تو این دوران یکم فیلم‌هایی ببین که دوست‌داشتنی‌تر باشن، جوکر خیلی فیلم خوبیه ولی انتخاب خوبی نیست :)) پارازیت رو دیدم چند روز پیش و به نظرم اینم نبین :)) خیلی فیلم مریضیه. همون فصل سوم میسیز میزل رو ببین، خیلی خوب بود اونم. و مینی سریال fleabag. به حال الانتم می‌خوره حال و هواش.

خسته هم نباشی تا اینجا. چیزی دیگه‌ای نمی‌گم :))**

پاسخ:
حالمو دگرگون کرد ولی بد نه...من فیلم هایی که ضربان قلبم رو از شدت هیجان ببرن بالا دوست دارم حتی اگه غمگین باشن...فیلم باید با کیفیت باشه:))
پارازیت رو هی باز کردم ولی چون کلا با فیلم کره ای مشکل دارم دلم راضی نشد ببینمش!!

مرسی عزیزم:)
۰۵ اسفند ۹۸ ، ۱۸:۱۱ مهندس خانوم

برکینگ بد رو تازه الان دیدم (میدونم خیلی دیره)... هر پنج فصل!!!

انگل

 

 

پاسخ:
اینو داداش من هر روز بهم میگه ببینش ببینش ببینش...!! سریال طولانی الان نمیتونم ببینم انشالله بعد اون امتحان لعنتی:((
۰۵ اسفند ۹۸ ، ۱۸:۱۰ پـری دریآیی

اقا اینوبهت بگم شنیدی سری دوم فرندز رو قراره بسازن؟*-*

پاسخ:
آره:))
سری سوم نیست.فقط یه اپیزوده...
۰۵ اسفند ۹۸ ، ۱۸:۰۹ پـری دریآیی

فرندز ببین^^

پاسخ:
اون که کار هر شبمه:))
برای بار سوم!!

در کنار این فیلم هایی که گفته شد ،فیلم marriage storyروهم ببینید بد نیست

پاسخ:
چشم:))

سلام :)

من روی آوردم به سریال های کره‌ای :)))) یکم کمدی‌ان با پسرای خوشگل :)))))))

ولی خب ۱۶ قسمته و هرکدوم بیشتر از ۱ ساعته. اسمش هم crash landing on you

پاسخ:
سلاام:))
ما دوتا دوست داشتیم زندگی شون سریال کره ای دیدن بود،من خیلی دلم میخواست با تیر شلیک کنم تو زانوشون:)))))))
اصلا اصرار نکن😂😂

من چند وقته میخوام parasite  رو ببینم ولی با دوبله دانلود کردم دلم نمیکشه!

پاسخ:
کار درستی میکنی چون واقعا گند میزنه تو فیلم...بذار زبان اصلیش برسه دستت:))

سلام گلی:)

واقعا شاد شدم که وبلاگت کامنت هاش بازه ^_^

راجب فیلم من anne with an e که خب فیلم هم نیست سریاله

رو دوست داستم.و دیگه فیلمی یادم نمیاد الان!🤪جوکر رو ندیدم...و پرفشنال لئون رو هم خیلی دوست داشتم:)این فیلمه😁

پاسخ:
سلام عزیزم...;)

آه اینو خیلی دوست دارم ببینم ولی طولانیه و الان نمیشه...:((

یه ماهه دانلود کردم اما هنوز ندیدم! ولی تا دلت بخواد انیمیشن های روز رو دیدم از قِبَل همنشینی با خواهرزاده سه ساله ام، میخوای بهت پیشنهاد بدم 😊

پاسخ:
نه مرسی:)))بچه رو فقط باید بهش در کونی زد نه اینکه بشینی کنارش انیمیشن نگاه کنی:)))))

من که اصلا این کیفیت بالا و بازی خوب و اینا رو درک نمی‌کنم =) جوکر رو هم دیدم، ولی خیلی خاص نبود برام.

دونده مارپیچ علمی تخیلیه. البته نمی‌دونم علمیش کجاش میشه! ۳ تاست که من یکش رو دوست دارم.

Knives out رو خوووشم اومد.

Coherence هم خوب بود.

Parasite هم بچه‌ها گفتن.

پاسخ:
از دست تو تسنیم:)))

تعریف دوتای آخری رو شنیدم...

منم همینجورم گلسا.از کمدی های لوس بدم میاد.در این حد که تو این سالا شاید بالای 30_40 تا کمدی دیده باشم فقط جامپ استریت و همین خماری تو خارجی ها توصیه میکنم.ببینش خوبه

پاسخ:
حالا یه چیز جالب بگم که بنظر من جامپ استریت هم خیلی بد بود:/یادمه به مجتبی گفتم برام کمدی خفن بریز اینو ریخته بود سرش دعوامون شد:))))))

سلام :)
چقدر عمل به اون خواهش اخر پستت سخت هست. یه پست بزار بشه راجع بهش حرف که نه باهم فحش بدیم بهشون. 

++جوکر رو سعی کردم ببینم . غمش برای من خیلی زیاد بود. واقعا نتونستم تا اخر ببینمش.

این روزها یعنی در واقع چند روز قبل که تایم ازاد داشتم پادکست های چنل بی رو گوش کردم و از بعضی هاش خیلی خیلی راضی بودم. به همه هم توصیه میکنم. اگر اهل پادکست های جنایی هستی از دستش نده :)

پاسخ:
های:)
فقط میتونم بگم هعی...

من انقدر شخصیت جوکرها رو دوست دارم که نمیتونم...
حتما امتحان میکنم،تعریفش رو زیاد شنیدم...
۰۵ اسفند ۹۸ ، ۱۶:۲۹ آقای مهربان

سلام

چه عجب کامنت ها باز شد !

من برای چندمین بار ماتریکس رو دیدم! البته چندین ماه قبل، فرصت فیلم دیدن ندارم انگار !

پاسخ:
سلام:)

الان گوگلش کردم...ظاهرش که خیلی از سلیقه ی من دوره:(
۰۵ اسفند ۹۸ ، ۱۶:۱۰ مائده ‌‌‌‌‌‌‌

من جوکر هیث رو ندیدم ولی موافقم که جوکر 2019 خیلی غمگین بود! 

گلسا فکرکنم دوست داشتی سری سوم د مارولس میسیز مایزل رو ببینی :) من سیزن دومش روهم ندیدم هنوز:(

پاسخ:
وای ببین اونو حتما.فیلمش چیز خاصی نیست ولی جوکرش غوغاست...

آره راست میگی،باید دانلودش کنم...

اره جوکر بی نظیر بود ۱۹۱۷رو هم وقت کردی بببین اونم خیلی قشنگ بود 

پاسخ:
حتما:))

منم از اونجایی که این روزا خونه نشین شدم و موج خبر های بد رهام نمیکنه برای فارغ شدن از این اوضاع فیلم میبینم فعلا.

الانم دارم hangover 2 رو میبینم.یکش رو قبلا دیده بودم.کمدی قشنگیه.

پاسخ:
انتخاب خوبیه:))
من عاشق کمدی ام اما خیلی وسواس دارم و اگه پرفکت نباشه خیلی میره رو اعصابم...در چه حد خوبه?

تاریخ عنوان دو پست قبل رو اشتباه زدی

پاسخ:
رد دادم...

سلااام:)

اینو ببینید خیلی خوبه

parasite

 

پاسخ:
سلام:)
تعریفش رو خیلی شنیدم،دارمش و احتمالا امشب میبینم:)

من نتونستم اون همه غم جوکر رو تحمل کنم اعصابم نکشید

به جاش انگل رو دیدم لذت بخش بود برام 

وای الان که اینو نوشتم اولین قطره بارون خورد روی شیشه ،یک حس خوب😍😊

 

پاسخ:
حیف بود بابا...من قلبم دیگه داشت تیکه تیکه میشد ولی ادامه دادم:))

به به:))